piątek, 1 kwietnia 2016

Gdynia - perspektywa skutecznego kolportażu ulotek


Gdynia to jedno z najszybciej rozwijających się miast w Polsce. Co za tym idzie - tendencja do świadczenia usług na ów terenie jest na tyle duża, że warto się reklamować. Dystrybucja materiałów reklamowych - ulotek, plakatów, prasy i katalogów - to jedna z najtańszych i skutecznych form reklamy bezpośredniej. W Gdyni nie tylko buduje się wiele osiedli, ale również otwiera się wiele punktów gastronomicznych i usługowych. Warto kolportować ulotki, gdyż informacja to podstawa przy otwieraniu nowych miejsc i świadczeniu usług dla przyjezdnych. Kolportaż ulotek w Gdyni to okazja, by zaistnieć w środowisku rozwijającej się aglomeracji - pozyskanie klienta, który może stać się stałym klientem i polecić nas dalej to klucz do sukcesu. Mieszkańcy Gdyni mają to do siebie, że są bardzo przywiązani do korzystania z lokalnych usług - statystyki mówią same za siebie. Wiele małych punktów usługowych nadal świetnie się sprawuje mimo wielu sieciówek ulokowanych w pobliżu. Dystrybucja ulotek na ternie miasta Gdynia może okazać się bardzo skuteczna w szczególności dla branży budowlanej - deweloperzy nieprzerwanie stawiają nowe budynki, co przekłada się na popyt w małych usługach. Gdynia to także miasto portowe - turyści to kolejna okazja by zaistnieć. W tym przypadku zalecamy rozdawanie ulotek do rąk przechodniów - kolporterzy lub hostessy mogą przynieść duże efekty w punktach o wysokim natężeniu ruchu - np. Skwer Kościuszki, Galeria Riviera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.