środa, 30 marca 2016

Dystrybucja w okolicach aglomeracji Trójmiejskiej


Okolice Trójmiasta liczą ponad 250.000 mieszkańców. Począwszy od największych - Słupsk, Wejherowo, Rumia, Reda - po najmniejsze takie jak Lębork, Malbork, Chojnice i Kościerzyna. Kolportaż we wskazanych miejscowościach to łatwość w dotarciu do mieszkańców. Małe aglomeracje nie wymagają dużego nakładu ulotek, aby kampania reklamowa stała się widoczna. Rozklejanie plakatów to także dobra inwestycja.Kolejnym aspektem jest marketing bezpośredni - materiały można także wręczać przechodniom przekazując tym samym informacje na temat promowanego produktu. Większe spośród "małych miejscowości" charakteryzują się popularnością wśród tych najmniejszych. Każdy powiat ma przecież swoje centrum, które przyciąga także mieszkańców najmniejszych wiosek. Kolportaż ulotek Trójmiasto i w małych miastach i wsiach to największa skuteczność. Często mieszkańcy nie są tak "pochłonięci" techniką - jedynie reklama telewizyjna może na nich bardziej oddziaływać - to jednak inny, bardziej kosztowny segment reklamy. Lokalne punkty lepiej reklamować ulotkami - a każdą kampanię telewizyjną można też taką formą uzupełnić - pozwala to na większe dotarcie. Wielokrotne dotarcie z przekazem to przecież lepsze utrwalenie reklamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.