Sprawdź jak rozwinął się kolportaż ulotek w Trójmieście. Reklama dzięki której możesz dotrzeć do setek nowych klientów.
niedziela, 10 kwietnia 2016
Wybór agencji kolportującej ulotki
Przy wyborze agencji kolportującej ulotki jest wiele czynników, które mogą wpłynąć na decyzję. Jest to jeden z najważniejszych wyborów kampanii - od niego zależy przecież wszystko. Wiele z firm roznosi ulotki w trójmieście nierzetelnie dystrybuując np. połowę nakładu - niektóre firmy korzystają też z osób zatrudnianych wyrywkowo. Jak sprawdzić, która agencja jest najbardziej rzetelna? Na pewno sugerować się ceną kolportażu. Na portalach ogłoszeniowych często widzimy ogłoszenia o roznoszeniu ulotek i poszukiwaniu potencjalnych roznosicieli. Z reguły firmy wpisują w ogłoszeniach stawkę 0,03 zł netto i informację o poszukiwaniu osób ze statusem ucznia lub studenta. Przy takim zatrudnieniu, pracodawca płaci średnio 3,66 za rozniesioną ulotkę (podatek od wynagrodzenia). Do tego dochodzą koszty transportu, koordynacji akcji i koszty księgowe. Tutaj pojawia się zasadnicze pytanie: jak to się dzieje, że niektóre agencje zapewniają kolportaż ulotek już od 2 gr. lub 3 gr. za ulotkę? Odpowiedź jest prosta: nie roznoszą materiałów, tylko oddają je na makulaturę, lub najzwyczajniej roznoszą materiały w pakietach z innymi ulotkami zasypując całe skrzynki, co sprawia, ze efekty z takiego kolportażu ulotek są znikome. Wybierz agencję, która oferuje rozsądne stawki i doradzi Ci, jaką formę dystrybucji wybrać - nie chcielibyśmy przecież, aby Twoje ulotki nie trafiły tam, gdzie trzeba. Nie przepłacaj, ale nie pozwól także, aby cena była myląca.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.