wtorek, 12 kwietnia 2016

Jak skutecznie kolportować ulotki?



Roznoszenie ulotek to forma reklamy, która wymaga skutecznego zaplanowania kampanii. Najlepiej roznosić ulotki tam, gdzie znajdują się nasi odbiorcy. Każdy z przedsiębiorców chciałby docierać wyłącznie do klientów zainteresowanych reklamowaną branżą. Jak to zrobić? Nic prostszego - wystarczy selekcjonować adresy doręczenia w przypadku kolportażu ulotek do skrzynek, lub wybierać przechodniów stosując rozdawanie ulotek do ręki przechodnia. Dystrybucję należy zlecać wyłącznie agencjom, które znają się na rzeczy - na planowaniu. Strategia kolportażu to duży krok w stronę efektów z akcji reklamowych. Po co roznosić 100.000 ulotek, skoro można roznieść 10.000 i dotrzeć do takiej samej liczby pożądanych odbiorców, a koszty reklamy zniwelować do minimum. Pozostałe środki można przecież zainwestować w lepsze ulotki - tj. droższy, bardziej prestiżowy druk, lub w inną, dodatkową kampanię. Dystrybuowanie ulotek z zastosowaniem przemyślanej strategii to klucz do sukcesu. Warto pomyśleć o wyborze profesjonalnej  firmy kolporterskiej, która wie, jak zaplanować kolportaż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.