Czy roznoszenie ulotek jest nadal skuteczne?
W epoce reklamy w
internecie i wszechobecnych nośników reklamowych jest to dość
przestarzała forma reklamy. Mimo wszystko - wiele firm nadal
korzysta z takiej formy - dlaczego? Mimo dość długiej historii
dystrybucji, jest ona nadal skuteczna! Co więcej, dla wielu
mieszkańców chociażby mniejszych miejscowości materiał papierowy
to najbardziej użyteczna oferta. Co na papierze, to na papierze!
Ze statystyk wynika, iż najczęściej poprzez kolportaż reklamują się sklepy spożywcze i supermarkety - np. Kaufland, Lidl, Sieć 34. Produkty spożywcze to produkty życia codziennego - każdy jest zmuszony je kupować. Gdziekolwiek nie trafimy z materiałem - dotrzemy zawsze do odbiorców, którzy takowe produkty kupują. Duże sklepy roznoszą często gazety i ciężkie katalogi.
Wielu mieszkańców narzeka, iż skrzynki są pełne materiałów. Dla potrzeb reklam produkowane są także specjalne skrzynki na ulotki. To może tylko oznaczać, iż kolportaż nadal jest popularny wśród firm. Tym samym można twierdzić, iż skuteczność dystrybuowanych materiałów jest widoczna i dystrybucję opłaca się realizować. Roznoszenie ulotek to przecież bardzo tania reklama - zasięg nadal jest szeroki.
Wniosek? Warto!
Ze statystyk wynika, iż najczęściej poprzez kolportaż reklamują się sklepy spożywcze i supermarkety - np. Kaufland, Lidl, Sieć 34. Produkty spożywcze to produkty życia codziennego - każdy jest zmuszony je kupować. Gdziekolwiek nie trafimy z materiałem - dotrzemy zawsze do odbiorców, którzy takowe produkty kupują. Duże sklepy roznoszą często gazety i ciężkie katalogi.
Wielu mieszkańców narzeka, iż skrzynki są pełne materiałów. Dla potrzeb reklam produkowane są także specjalne skrzynki na ulotki. To może tylko oznaczać, iż kolportaż nadal jest popularny wśród firm. Tym samym można twierdzić, iż skuteczność dystrybuowanych materiałów jest widoczna i dystrybucję opłaca się realizować. Roznoszenie ulotek to przecież bardzo tania reklama - zasięg nadal jest szeroki.
Wniosek? Warto!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.