niedziela, 10 kwietnia 2016

Wybór agencji kolportującej ulotki



Przy wyborze agencji kolportującej ulotki jest wiele czynników, które mogą wpłynąć na decyzję. Jest to jeden z najważniejszych wyborów kampanii - od niego zależy przecież wszystko. Wiele z firm roznosi ulotki w trójmieście nierzetelnie dystrybuując np. połowę nakładu - niektóre firmy korzystają też z osób zatrudnianych wyrywkowo. Jak sprawdzić, która agencja jest najbardziej rzetelna? Na pewno sugerować się ceną kolportażu. Na portalach ogłoszeniowych często widzimy ogłoszenia o roznoszeniu ulotek i poszukiwaniu potencjalnych roznosicieli. Z reguły firmy wpisują w ogłoszeniach stawkę 0,03 zł netto i informację o poszukiwaniu osób ze statusem ucznia lub studenta. Przy takim zatrudnieniu, pracodawca płaci średnio 3,66 za rozniesioną ulotkę (podatek od wynagrodzenia). Do tego dochodzą koszty transportu, koordynacji akcji i koszty księgowe. Tutaj pojawia się zasadnicze pytanie: jak to się dzieje, że niektóre agencje zapewniają kolportaż ulotek już od 2 gr. lub 3 gr. za ulotkę? Odpowiedź jest prosta: nie roznoszą materiałów, tylko oddają je na makulaturę, lub najzwyczajniej roznoszą materiały w pakietach z innymi ulotkami zasypując całe skrzynki, co sprawia, ze efekty z takiego kolportażu  ulotek  są znikome. Wybierz agencję, która oferuje rozsądne stawki i doradzi Ci, jaką formę dystrybucji wybrać - nie chcielibyśmy przecież, aby Twoje ulotki nie trafiły tam, gdzie trzeba. Nie przepłacaj, ale nie pozwól także, aby cena była myląca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.